Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, aarzel niet om Contact met ons op te nemen!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De meeste items zijn handgemaakt en hebben dus een bepaalde periode nodig om gemaakt te worden. Bij het ene product is de productietijd al wat langer dan bij het andere. Standaard te bestellen producten zoals bv. een fluovestje zijn sneller leverbaar dan bv. een handgetekend kussen.
Wat we zeker beloven is dat elk besteld item klaar is voor de gelegenheid waarvoor je het besteld hebt. Laat ons dus duidelijk weten tegen wanneer je het item zeker wenst te ontvangen en wij zorgen voor een tot in de puntjes afgewerkt product, uniek en origineel!
Voor verjaardagskronen geldt volgende: een kroon die besteld wordt, wordt afgewerkt volgens verjaardagsdatum en niet volgens besteldatum. Dit betekent dus dat een kroon kan afgewerkt worden op 2 á 3 dagen (afhankelijk van de gewenste afwerking). Goed om te weten: we krijgen geregeld last-minute aanvragen voor een verjaardagskroon en die worden dus ook op tijd en tot in de puntjes afgewerkt. Sommige kronen moeten echter volledig uitgedacht en uitgewerkt worden en hebben dus meer en langere productietijd nodig. Maar no worries 👉elke kroon is steeds op tijd voor elk verjaardagsfeestje 🥳
Kan ik een besteld item laten inpakken als kado?
Ja! Een besteld item kan voorzien worden van kadoverpakking, zodat je het direct als kadootje kan afgeven. Voor een mooie kadoverpakking rekenen we 1€ extra. Het bestelde item kan ook rechtstreeks verzonden worden naar de ontvanger. Laat dit dan even weten en dan voorzien we er eveneens een handgeschreven kaartje met felicitaties bij!
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestede bedrag.
- Bestellingen met een bestelwaarde groter dan 75 euro: verzending is gratis.
- Bestellingen met een bestelwaarde kleiner dan 75 euro: verschillende verzendkosten zijn van toepassing, afhankelijk van de plaats waar de bestelling naartoe verstuurd moet worden.
Verzending binnen België:
- naar afhaalpunt 5€
- aan huis geleverd 6,65€
Verzending naar buitenland: afhankelijk van land van verzending en volgens geldende posttarieven.
Alle verzendingen gebeuren met Bpost.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat kan zeker!
Je kan je bestelling komen afhalen in Stabroek, Mispelaarlaan 18. Graag eerst een mailtje of berichtje via whatsapp, messenger, .. om een datum en tijdstip af te spreken.
Welke betaalmogelijkheden zijn beschikbaar?
Betaalmogelijkheden:
- Overschrijving op bankrekeningnummer BE37001978589428
- Cash
- Payconiq
Bij bestellingen die verzonden dienen te worden, vragen wij een betaling op voorhand op bovenstaand bankrekeningnummer met vermelding van het bestelde item.
Als je ervoor kiest om je bestelling af te halen, kan je betalen tijdens afhaling. Betaling kan dan ofwel cash ofwel via Payconiq.
Kan ik een product retourneren?
Aangezien wij voornamelijk handgemaakte en gepersonaliseerde items maken, is het retourneren van gepersonaliseerde producten (meestal) niet mogelijk. Tijdens het maken van je bestelling wordt je geregeld gecontacteerd door ons om de afwerking volledig naar eigen wens uit te voeren. Alles gebeurt dus in samenspraak en we gaan er dan ook vanuit dat je volledig akkoord bent en dus ook tevreden zal zijn met het resultaat. Echter kan het wel gebeuren dat een product tijdens transport beschadigd raakt. Stuur ons een foto van de beschadiging en we bekijken samen welke oplossing geboden kan worden. In geval van totaal beschadiging zal het item opnieuw gemaakt worden en verstuurd worden. Is er wegens tijdsdruk of tijdsgebrek geen mogelijkheid om het beschadigde item tijdig te vervangen, dan zal het bestede bedrag teruggestort worden.
Let op:
- Elke aanvraag tot retour moet gebeuren binnen 14 dagen na verzending.
- De verzendkosten bij retournering zijn altijd voor eigen rekening. Het te retourneren product moet goed verpakt worden en voldoende gefrankeerd worden. Onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd.
- Het risico van het zoekraken van het product tijdens het verzenden is altijd voor rekening van de koper.
Ons retourbeleid steunt vooral op begrip, goodwill en communicatie. Er wordt dus steeds in samenspraak gezocht achter een best passende oplossing ❤️